DACĂ AI FOST ȘI TU PĂCĂLIT DE CEI DE LA ”OFF ROAD MAX” NE POȚI SPUNE CUM AU PROCEDAT CU TINE!
Un sucevean ne-a sesizat faptul că a fost țepuit la service-ul ”Off Road Max” din comuna Șcheia. Reclamantul a dorit să-și accesorizeze autoturismul cu niște bare și overfendere. După lungi discuții cu angajații service-ului, aceștia i-au cerut bărbatului un avans de 3.000 de lei. Clientul le-a plătit avansul la data de 30 octombrie 2023.
Din ziua menționată și până astăzi, 15 august 2024, reclamantul nu a primit nici produsele comandate, nici avansul înapoi.
Mai jos atașăm câteva capturi de ecran cu discuțiile pe care victima le-a avut pe WhatsApp cu mai mulți angajați firmei Off Road Max Performance SRL. Astfel, veți putea vedea cu ce ”vrăjeală” își păcălesc aceștia clienții. După ce s-au plictisit să-l mai ducă de nas pe bărbat, reprezentanții ”Off Road Max” nu i-au mai răspuns.
Victima acestei escrocherii a sesizat Protecția Consumatorului în luna februarie 2024. În urma reclamației făcute la ANPC, la finalul lunii martie 2024, comisarul șef adjutant delegat ce s-a ocupat de sesizarea reclamantului i-a transmis acestuia că: ”Ne-am deplasat la unitatea reclamată unde am formulat invitația nr. 0216549/28.03.2024, în vederea soluționării reclamației dvs., dar operatorul economic a refuzat să se prezinte la CJPC Suceava. Astfel, operatorul economic va fi sancționat, cu măsura reparatorie de a vă restitui suma plătită, fără ca dvs. să beneficiați de serviciile solicitate”.
Nici în urma răspunsului primit de la ANPC victima nu și-a primit banii înapoi.
”De la Protecția Consumatorului am fost sunat și mi-au spus să fac o petiție la Poliție, la Șcheia. La Poliție fusesem înainte de a face sesizarea la ei. Poliția la rândul ei m-a trimis la Protecția Consumatorului.
Angajatul pe care l-am trecut în agendă ‹Off road max 3› a vorbit foarte frumos și parcă i-ar fi fost rușine de situația în care m-a pus șeful lui. Ceilalți își băteau joc pur și simplu de mine la telefon. La fel și șeful lor, care mi-a răspuns de vreo două ori și făcea mișto, după care nu mi-a mai răspuns”, ne-a mai spus reclamantul.
În situația acestui reclamant se află mai multe persoane și/sau firme.